Brev:
Transport i bus
13. oktober 2009
Alder:
12 mdr.
Transport i bus
Hej Helen!
Vi regner med at skulle på skiferie i Alperne i starten af 2010 - sammen med vores søn (og bedsteforældre). Har i den forbindelse et spørgsmål ang. transport i bus.
Vi flyver derned, men fra lufthavnen og til destinationen er der jo en bustur på cirka 2 timer. Jeg bryder mig dog ikke om tanken, at min søn ( knap 1 1/2 år på det tidspunkt) skal sidde i en bus uden at være spændt fast. Derfor har jeg spurgt selskabet, om de har en slags sikkerhedsudstyr til små børn til at bruge i bussen. Det har de dog ikke, men de sagde, at der ofte var små børn på deres rejser.
Kender du til nogen sikkerhedsudstyr til transport i bus? Jeg tænker på en transportabel sele og måske en autostol, pude el. lignende?
Med venlig hilsen
en mor